Arkadaşlar merhaba,
Seyahatlerimde afyondan her geçtiğimde hız cezası yiyorum. Bir türlü anlam veremedim. Ankaradan antalyaya doğru gidiyordum alakasız şekilde "Ankara Yolu Geliş 1" istikametinde yine ceza yemişim. Aracım doblo ve sabit hız kameralarında ve ortalama tespitlerde mutlaka yavaşlıyorum. Normalde de 110'u geçmiyorum.

Eskiden teza tutanağını görebiliyorduk interaktif vergi dairesinden şimdi onuda göremiyorum. Fotoğraf yok birşey yok. Nereden görebilirim?