Kaç km/s hız ile girdiğinize dair mutlaka bir bilgi vardır. Aracınız otomobil vasfında mı yoksa kamyonet / ticari olarak mı geçiyor? Doblo dediğiniz için sordum.
Normalde ticari olarak geçenlerde hız limiti düşük, o şekilde algılanıp yazılıyor olabilir mi acaba diye kaç km/s hız ile girdiğinize dair bilgi olması önemli.
Eğer öyleyse itiraz edersiniz.