prestij123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bundan önceki ceza da şerit değiştirirken sinyal vermediğim içindi. Valla bıkıverdim.

Kamyonet tarzı geçiyor yani hız limiti düşük olan 100+%10 şeklinde. Özelliklede radar bot falan kullandım ve kameraların hepsinde 1km önceden yavaşladım idrak edemedim doğrusu. İşin enteresan tarafı 16.06.2024 tarihinde ben antalyaya doğru gidiyordum ankara yolu tarafında değildim.
Valla araba benden çok yiyor.