• 23-06-2024, 21:19:48
    #10
    İnsanın yakalayıp, motorunun tekerleğini götüresi geliyor ama ne yapacaksın. Cümleyi bu kadar çevirebiliyorum. Ben arkamda motor gördüğüm zaman sabit gidip geçmesini bekliyorum. Arkama bir bakıyorum sağ tarafıma geçmiş bir bakıyorum sol tarafıma. Motorcular, kendilerinin görülmediğini dert yanan garip bir kesim. Emin ol çoğuda böyledir. Onu durdur şey der sana. Ya falanca yolda üstüme çıkıyordun, Görmedin mi beni diye. Birde acayip bir alınganlıkları vardır. Velet, sağ tarafımda işin ne, diyemiyorsun. Çünkü sakin bir adamım ben
  • 23-06-2024, 21:21:58
    #11
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın yakalayıp, motorunun tekerleğini götüresi geliyor ama ne yapacaksın. Cümleyi bu kadar çevirebiliyorum. Ben arkamda motor gördüğüm zaman sabit gidip geçmesini bekliyorum. Arkama bir bakıyorum sağ tarafıma geçmiş bir bakıyorum sol tarafıma. Motorcular, kendilerinin görülmediğini dert yanan garip bir kesim. Emin ol çoğuda böyledir. Onu durdur şey der sana. Ya falanca yolda üstüme çıkıyordun, Görmedin mi beni diye. Birde acayip bir alınganlıkları vardır. Velet, sağ tarafımda işin ne, diyemiyorsun. Çünkü sakin bir adamım ben
    olay burada oldu. Yol boştu zaten arkamda da kimse yoktu. Alışkanlık olmuş bende sürekli dikiz aynaya bakarım. Motorcu ne ara geldi bilmiyorum bile

    https://www.google.com.tr/maps/@41.1...5409&entry=ttu
  • 23-06-2024, 21:26:06
    #12
    ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay burada oldu. Yol boştu zaten arkamda da kimse yoktu. Alışkanlık olmuş bende sürekli dikiz aynaya bakarım. Motorcu ne ara geldi bilmiyorum bile
    Öyledir. Hafif araçlar olduğu için ivmelenmesi ani olur. Bir bakmışsın arkana gelmiş. Bende çok kere şahit olduğum için yorumlayabiliyorum. Dile kolay, ayda 6000 km yol yapıyorum. Kaç tane geliyor böyleleri. Muhtemelen süratlidir. Sende onun gittiği şeritte önüne çıkmışsındır, niye önüme çıktın diyede vurmuş olabilir. Halbuki senin hiç suçun yok ama sen o şeritte olmasan hızını kesmeyecekti. Kesin böyle bir tiptir de işte yakalayıp bir dövme ustasına göstermek lazım.
  • 23-06-2024, 21:27:06
    #13
    Öyle birtanesine ben de denk geldim. Önümü kesti "Aynanı kırayım mı?" dedi. Ben de kır, seni arabanın altına almazsam adam değilim diyince geri vites atıp gitti yoluna. Bazıları kamerayı taktı mı fazla özgüven doluyor.
  • 23-06-2024, 21:28:51
    #14
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyledir. Hafif araçlar olduğu için ivmelenmesi ani olur. Bir bakmışsın arkana gelmiş. Bende çok kere şahit olduğum için yorumlayabiliyorum. Dile kolay, ayda 6000 km yol yapıyorum. Kaç tane geliyor böyleleri. Muhtemelen süratlidir. Sende onun gittiği şeritte önüne çıkmışsındır, niye önüme çıktın diyede vurmuş olabilir. Halbuki senin hiç suçun yok ama sen o şeritte olmasan hızını kesmeyecekti. Kesin böyle bir tiptir de işte yakalayıp bir dövme ustasına göstermek lazım.
    pozisyon böyle ben şeritten çıkmadım bile


  • 23-06-2024, 21:29:00
    #15
    ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay burada oldu. Yol boştu zaten arkamda da kimse yoktu. Alışkanlık olmuş bende sürekli dikiz aynaya bakarım. Motorcu ne ara geldi bilmiyorum bile

    https://www.google.com.tr/maps/@41.1...5409&entry=ttu
    En kötü yollardır. Birde sollama yasağı da var. Geçmiş olsun hocam ne diyeyim. Arkadaşın dediği gibi. Önümüze gelirse konuya atarız.
  • 23-06-2024, 21:29:46
    #16
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kötü yollardır. Birde sollama yasağı da var. Geçmiş olsun hocam ne diyeyim. Arkadaşın dediği gibi. Önümüze gelirse konuya atarız.
    eyvallah sağ olun
  • 23-06-2024, 21:30:13
    #17
    ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pozisyon böyle ben şeritten çıkmadım bile


    Anladım hocam ben seni. Dediğim gibi, uyuz bir tiptir. Kendine içerik oluşturmak içinde bir bahanesi vardır. O yüzden bile yapmış olabilir. İnşallah önümüze çıkar videosu
  • 23-06-2024, 21:30:28
    #18
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle birtanesine ben de denk geldim. Önümü kesti "Aynanı kırayım mı?" dedi. Ben de kır, seni arabanın altına almazsam adam değilim diyince geri vites atıp gitti yoluna. Bazıları kamerayı taktı mı fazla özgüven doluyor.
    o kamerayı bir yerlerine sokmak lazım