serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyledir. Hafif araçlar olduğu için ivmelenmesi ani olur. Bir bakmışsın arkana gelmiş. Bende çok kere şahit olduğum için yorumlayabiliyorum. Dile kolay, ayda 6000 km yol yapıyorum. Kaç tane geliyor böyleleri. Muhtemelen süratlidir. Sende onun gittiği şeritte önüne çıkmışsındır, niye önüme çıktın diyede vurmuş olabilir. Halbuki senin hiç suçun yok ama sen o şeritte olmasan hızını kesmeyecekti. Kesin böyle bir tiptir de işte yakalayıp bir dövme ustasına göstermek lazım.
pozisyon böyle ben şeritten çıkmadım bile