İnsanın yakalayıp, motorunun tekerleğini götüresi geliyor ama ne yapacaksın. Cümleyi bu kadar çevirebiliyorum. Ben arkamda motor gördüğüm zaman sabit gidip geçmesini bekliyorum. Arkama bir bakıyorum sağ tarafıma geçmiş bir bakıyorum sol tarafıma. Motorcular, kendilerinin görülmediğini dert yanan garip bir kesim. Emin ol çoğuda böyledir. Onu durdur şey der sana. Ya falanca yolda üstüme çıkıyordun, Görmedin mi beni diye. Birde acayip bir alınganlıkları vardır. Velet, sağ tarafımda işin ne, diyemiyorsun. Çünkü sakin bir adamım ben
olay burada oldu. Yol boştu zaten arkamda da kimse yoktu. Alışkanlık olmuş bende sürekli dikiz aynaya bakarım. Motorcu ne ara geldi bilmiyorum bile
https://www.google.com.tr/maps/@41.1...5409&entry=ttu