ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olay burada oldu. Yol boştu zaten arkamda da kimse yoktu. Alışkanlık olmuş bende sürekli dikiz aynaya bakarım. Motorcu ne ara geldi bilmiyorum bile

https://www.google.com.tr/maps/@41.1...5409&entry=ttu
En kötü yollardır. Birde sollama yasağı da var. Geçmiş olsun hocam ne diyeyim. Arkadaşın dediği gibi. Önümüze gelirse konuya atarız.