emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle birtanesine ben de denk geldim. Önümü kesti "Aynanı kırayım mı?" dedi. Ben de kır, seni arabanın altına almazsam adam değilim diyince geri vites atıp gitti yoluna. Bazıları kamerayı taktı mı fazla özgüven doluyor.
o kamerayı bir yerlerine sokmak lazım