serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kötü yollardır. Birde sollama yasağı da var. Geçmiş olsun hocam ne diyeyim. Arkadaşın dediği gibi. Önümüze gelirse konuya atarız.
eyvallah sağ olun