• 05-06-2024, 23:51:05
    #1
    Birinci sınıfın ilk dönem biraz saldığım için iki dersten kaldım. Bu iki dersten birini mesela seneye alsam, diğerini de başka bir sene. Yani demek istediğim kaldığım dersleri illa bir sonraki sene almak zorunda mıyım?
  • 05-06-2024, 23:53:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Değilsiniz 3. Sınıftan da alabilirsiniz sorun olmaz KYK bursu felan varsa o iptal olur sadece.
  • 05-06-2024, 23:53:01
    #3
    istediğin zaman alabilirsin eğer agnon elverişli ve üst sınıfa geçebiliyorsan
  • 05-06-2024, 23:53:57
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değilsiniz 3. Sınıftan da alabilirsiniz sorun olmaz KYK bursu felan varsa o iptal olur sadece.
    hayır kyk bursunun kesilmesi için agnonun 2 nin altına düşmesi gerekiyor, 2-3 ders alttan var fakat agnon 2 üzeri ise kyk bursuna bir şey olmuyor.
  • 05-06-2024, 23:54:17
    #5
    k1e9n0a3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinci sınıfın ilk dönem biraz saldığım için iki dersten kaldım. Bu iki dersten birini mesela seneye alsam, diğerini de başka bir sene. Yani demek istediğim kaldığım dersleri illa bir sonraki sene almak zorunda mıyım?
    Evet almak zorundasın veremessen mezun olamayıp yaz okuluna kalmak durumunda oluyorsun yine veremessen 1 sene daha okuyorsun
  • 05-06-2024, 23:56:37
    #6
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğin zaman alabilirsin eğer agnon elverişli ve üst sınıfa geçebiliyorsan
    Kaç ortalama gerekiyor hocam üst sınıf için?
  • 05-06-2024, 23:57:47
    #7
    Hocam şöyle ki, eğer AGNO'n 1.80'in altında değilse almak zorunda değilsin. İstersen 3. sınıfta alırsın istersen 4. sınıfta alırsın.
    Ancak AGNO'n 1.80'in altındaysa sadece kaldığın dersleri alabilirsin, üstten ders alamazsın. Bu kalma olayı da 2. sınıfın sonunda yani 3. sınıfa geçerken olur.
    Onun haricinde hiçbir problem olmaz. Ortalaman 2'nin altına düşmedikçe KYK bursun da kesilmez, 1.80 altında düşmedikçe üstten ders alamama gibi durumun da olmaz.
  • 05-06-2024, 23:57:52
    #8
    SosyalDanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet almak zorundasın veremessen mezun olamayıp yaz okuluna kalmak durumunda oluyorsun yine veremessen 1 sene daha okuyorsun
    Seneye almak zoruda mıyım hocam? Mezun olmadan önce herhangi bir yıl o dersleri halletsem olmuyor mu?
  • 05-06-2024, 23:58:17
    #9
    k1e9n0a3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç ortalama gerekiyor hocam üst sınıf için?
    Bir üst sınıfa geçebilmen ve ders alabilmen için agnonun 2 ve daha üzeri olması gerekiyor,
    bir dersin kalırsa diğer dönem üst sınıf dersleriyle beraber onu da alabilirsin dert etme yani, ayrı okulun yaz okulu açıyor ise orda da alabilirsin.
    bölüm neydi bu arada ?