Birinci sınıfın ilk dönem biraz saldığım için iki dersten kaldım. Bu iki dersten birini mesela seneye alsam, diğerini de başka bir sene. Yani demek istediğim kaldığım dersleri illa bir sonraki sene almak zorunda mıyım?
Evet almak zorundasın veremessen mezun olamayıp yaz okuluna kalmak durumunda oluyorsun yine veremessen 1 sene daha okuyorsun