• 06-06-2024, 00:01:31
    #10
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir üst sınıfa geçebilmen ve ders alabilmen için agnonun 2 ve daha üzeri olması gerekiyor,
    bir dersin kalırsa diğer dönem üst sınıf dersleriyle beraber onu da alabilirsin dert etme yani, ayrı okulun yaz okulu açıyor ise orda da alabilirsin.
    bölüm neydi bu arada ?
    Bilgisayar mühendisliği okuyorum hocam. Yaz okulunda da halledebilirim hocam o derslerin açılması gerekiyor sanırım.
  • 06-06-2024, 00:03:37
    #11
    k1e9n0a3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar mühendisliği okuyorum hocam. Yaz okulunda da halledebilirim hocam o derslerin açılması gerekiyor sanırım.
    evet okulunun açması gerekiyor alabilmen için, bazen açmayabiliyorlar.
    Ben erzurumda okuyorum benim okulumda x dersini okul açıyor ise başka bir şehirden o dersi alamıyorsun, eğer senin okulun başka bir şehirdeyse ve okulun bu duruma müsaade ediyorsa bulunduğun şehirdeki üniversiteden de alabilirsin dersini.
  • 06-06-2024, 00:07:08
    #12
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet okulunun açması gerekiyor alabilmen için, bazen açmayabiliyorlar.
    Ben erzurumda okuyorum benim okulumda x dersini okul açıyor ise başka bir şehirden o dersi alamıyorsun, eğer senin okulun başka bir şehirdeyse ve okulun bu duruma müsaade ediyorsa bulunduğun şehirdeki üniversiteden de alabilirsin dersini.
    Anladım hocam 1. Sınıf ortalamam muhtemelen 2.5 civarlarında olacaktır. Ya yazın ikisini de hallederim ya da birini seneye birini de bir başka seneye olacak şekilde halledeceğim. İlginiz için teşekkürler hocam bu arada iyi geceler, iyi çalışmalar.