k1e9n0a3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar mühendisliği okuyorum hocam. Yaz okulunda da halledebilirim hocam o derslerin açılması gerekiyor sanırım.
evet okulunun açması gerekiyor alabilmen için, bazen açmayabiliyorlar.
Ben erzurumda okuyorum benim okulumda x dersini okul açıyor ise başka bir şehirden o dersi alamıyorsun, eğer senin okulun başka bir şehirdeyse ve okulun bu duruma müsaade ediyorsa bulunduğun şehirdeki üniversiteden de alabilirsin dersini.