yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet okulunun açması gerekiyor alabilmen için, bazen açmayabiliyorlar.
Ben erzurumda okuyorum benim okulumda x dersini okul açıyor ise başka bir şehirden o dersi alamıyorsun, eğer senin okulun başka bir şehirdeyse ve okulun bu duruma müsaade ediyorsa bulunduğun şehirdeki üniversiteden de alabilirsin dersini.
Anladım hocam 1. Sınıf ortalamam muhtemelen 2.5 civarlarında olacaktır. Ya yazın ikisini de hallederim ya da birini seneye birini de bir başka seneye olacak şekilde halledeceğim. İlginiz için teşekkürler hocam bu arada iyi geceler, iyi çalışmalar.