Hocam şöyle ki, eğer AGNO'n 1.80'in altında değilse almak zorunda değilsin. İstersen 3. sınıfta alırsın istersen 4. sınıfta alırsın.
Ancak AGNO'n 1.80'in altındaysa sadece kaldığın dersleri alabilirsin, üstten ders alamazsın. Bu kalma olayı da 2. sınıfın sonunda yani 3. sınıfa geçerken olur.
Onun haricinde hiçbir problem olmaz. Ortalaman 2'nin altına düşmedikçe KYK bursun da kesilmez, 1.80 altında düşmedikçe üstten ders alamama gibi durumun da olmaz.