k1e9n0a3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç ortalama gerekiyor hocam üst sınıf için?
Bir üst sınıfa geçebilmen ve ders alabilmen için agnonun 2 ve daha üzeri olması gerekiyor,
bir dersin kalırsa diğer dönem üst sınıf dersleriyle beraber onu da alabilirsin dert etme yani, ayrı okulun yaz okulu açıyor ise orda da alabilirsin.
bölüm neydi bu arada ?