• 05-06-2024, 22:35:35
    #1
    merhaba

    Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

    1- Hangi hastane de çizdirdiniz?

    2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)

    3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?
  • 05-06-2024, 22:39:08
    #2
    konuyu takipteyim +
  • 05-06-2024, 22:39:12
    #3
    Dünya Göz Hastanesinde (Ataköy/İstanbul)' daNo Touch yöntemiyle
    Sol göz: +1.25 miyop +1.00 Astigmat
    Sağ göz: +0,75 miyop
    Şubat ayında oldum 3 ayda tam kendine geldi şimdi 0 numara ama gelecekte 0,25 olabilirmiş
  • 05-06-2024, 22:41:35
    #4
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya Göz Hastanesinde (Ataköy/İstanbul)' daNo Touch yöntemiyle
    Sol göz: +1.25 miyop +1.00 Astigmat
    Sağ göz: +0,75 miyop
    Şubat ayında oldum 3 ayda tam kendine geldi şimdi 0 numara ama gelecekte 0,25 olabilirmiş
    Gözlük kullanıyor muydunuz hocam birde amelıyat sonrası batma vs çok oldu mu?
  • 05-06-2024, 22:44:35
    #5
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlük kullanıyor muydunuz hocam birde amelıyat sonrası batma vs çok oldu mu?
    Gözlük kullanıyordum özellikle astigmattan kaynaklı akşamları ışıklar çok rahatsız ediyordu. ilk 2 gün batma oldu sonrasında kuruluk oldu ama 3 ay boyunca damla kullandığım (Günde 4 defa) için bir sıkıntı olmadı şimdi ise gayet memnunum. Ben çok araştırdım hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor bilginize...
  • 05-06-2024, 22:45:55
    #6
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlük kullanıyordum özellikle astigmattan kaynaklı akşamları ışıklar çok rahatsız ediyordu. ilk 2 gün batma oldu sonrasında kuruluk oldu ama 3 ay boyunca damla kullandığım (Günde 4 defa) için bir sıkıntı olmadı şimdi ise gayet memnunum. Ben çok araştırdım hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor bilginize...
    Valla Ankaraya gidip bu adam da çizdirmeyi düşünüyorum da bakalım

    https://www.doktortakvimi.com/veysel...rofile-reviews
  • 05-06-2024, 22:46:10
    #7
    Konya dünyagözde 2021 de ilasik yöntemiyle oldum. Miyop sağ sol 1 küsürdü. Şu an herhangi bi sıkıntı yok. Aşırı batma vs herhangi bişey olmadı damlaları kullanınca.
  • 05-06-2024, 22:46:51
    #8
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla Ankaraya gidip bu adam da çizdirmeyi düşünüyorum da bakalım

    https://www.doktortakvimi.com/veysel...rofile-reviews
    Benim de doktorum buydu
    https://www.dunyagoz.com/tr/doktorla...bulut/ozgecmis
  • 06-06-2024, 00:07:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yaptırmak isteyenlere söylüyorum. Hayatınızı değiştirecek bir mucize. Ben yaptırdım. Çok memnunum. İki göz ortalama 20 dakika falan sürüyor. İşlemden sonra gözünüzün üç gün boyunca güneş ve oda lambası ışığı görmemesi gerekiyor. İşlemden sonra 4-5 saat çok ufak batmalar dışında bir sorunu yok ve göz kurumaması için size verdikleri damlayı saatte bir damlatmanız gerekiyor. Muhteşem bir icat çok memnunum. Ömür boyu kalıcı bir işlem. Tek seferlik. İzmir Karşıyaka göz Hastanesi'nde oldum.