merhaba
Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
1- Hangi hastane de çizdirdiniz?
2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)
3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?
Gözünü çizdirenler?
26
●906
- 05-06-2024, 22:39:12Dünya Göz Hastanesinde (Ataköy/İstanbul)' daNo Touch yöntemiyle
Sol göz: +1.25 miyop +1.00 Astigmat
Sağ göz: +0,75 miyop
Şubat ayında oldum 3 ayda tam kendine geldi şimdi 0 numara ama gelecekte 0,25 olabilirmiş - 05-06-2024, 22:41:35Gözlük kullanıyor muydunuz hocam birde amelıyat sonrası batma vs çok oldu mu?EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2024, 22:44:35Gözlük kullanıyordum özellikle astigmattan kaynaklı akşamları ışıklar çok rahatsız ediyordu. ilk 2 gün batma oldu sonrasında kuruluk oldu ama 3 ay boyunca damla kullandığım (Günde 4 defa) için bir sıkıntı olmadı şimdi ise gayet memnunum. Ben çok araştırdım hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor bilginize...ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2024, 22:45:55Valla Ankaraya gidip bu adam da çizdirmeyi düşünüyorum da bakalımEnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.doktortakvimi.com/veysel...rofile-reviews - 05-06-2024, 22:46:51Benim de doktorum buyduByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.dunyagoz.com/tr/doktorla...bulut/ozgecmis - 06-06-2024, 00:07:01Üyeliği durdurulduYaptırmak isteyenlere söylüyorum. Hayatınızı değiştirecek bir mucize. Ben yaptırdım. Çok memnunum. İki göz ortalama 20 dakika falan sürüyor. İşlemden sonra gözünüzün üç gün boyunca güneş ve oda lambası ışığı görmemesi gerekiyor. İşlemden sonra 4-5 saat çok ufak batmalar dışında bir sorunu yok ve göz kurumaması için size verdikleri damlayı saatte bir damlatmanız gerekiyor. Muhteşem bir icat çok memnunum. Ömür boyu kalıcı bir işlem. Tek seferlik. İzmir Karşıyaka göz Hastanesi'nde oldum.