Gözlük kullanıyor muydunuz hocam birde amelıyat sonrası batma vs çok oldu mu?
Gözlük kullanıyordum özellikle astigmattan kaynaklı akşamları ışıklar çok rahatsız ediyordu. ilk 2 gün batma oldu sonrasında kuruluk oldu ama 3 ay boyunca damla kullandığım (Günde 4 defa) için bir sıkıntı olmadı şimdi ise gayet memnunum. Ben çok araştırdım hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor bilginize...