Gözlük kullanıyordum özellikle astigmattan kaynaklı akşamları ışıklar çok rahatsız ediyordu. ilk 2 gün batma oldu sonrasında kuruluk oldu ama 3 ay boyunca damla kullandığım (Günde 4 defa) için bir sıkıntı olmadı şimdi ise gayet memnunum. Ben çok araştırdım hastaneden hastaneye farklılık gösteriyor bilginize...
Valla Ankaraya gidip bu adam da çizdirmeyi düşünüyorum da bakalım
https://www.doktortakvimi.com/veysel...rofile-reviews