merhaba
Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
1- Hangi hastane de çizdirdiniz?
2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)
3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?