merhaba

Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

1- Hangi hastane de çizdirdiniz?

2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)

3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?