Dünya Göz Hastanesinde (Ataköy/İstanbul)' daNo Touch yöntemiyle
Sol göz: +1.25 miyop +1.00 Astigmat
Sağ göz: +0,75 miyop
Şubat ayında oldum 3 ayda tam kendine geldi şimdi 0 numara ama gelecekte 0,25 olabilirmiş
Gözlük kullanıyor muydunuz hocam birde amelıyat sonrası batma vs çok oldu mu?