• 05-06-2024, 01:09:49
    #10
    ebrarpet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayda 83k'dan 60k tutabilirsen lütfen 3 ay sonra bana ulaş o parayı nasıl tutabildigini öğret hocam bende para kalmıyor hic bir şekilde kalamıyor yani
    valla tutamam büyük ihtimal, ama güzel tecrübe olur benim için
  • 05-06-2024, 01:14:40
    #11
    Platin üye
    İnsanların ticari olarak zorlandığı , iş ilanlarının köle aradığı bu dönemlerde bence işiniz kazanç olarak size sabit olduğu için güzel getiri sağlayacaktır. Dijitalden de yaptığın ek işlerle çok rahat zaten statü olarak normal vatandaşın üstüne çıkıyorsun hocam. Bahsi geçen rakam neredeyse asgarinin 2 katına yakın
  • 05-06-2024, 01:16:14
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok ince hesap yapma
  • 05-06-2024, 01:16:31
    #13
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların ticari olarak zorlandığı , iş ilanlarının köle aradığı bu dönemlerde bence işiniz kazanç olarak size sabit olduğu için güzel getiri sağlayacaktır. Dijitalden de yaptığın ek işlerle çok rahat zaten statü olarak normal vatandaşın üstüne çıkıyorsun hocam. Bahsi geçen rakam neredeyse asgarinin 2 katına yakın
    Peki şeyi bilmiyorum, asgari maaşta yol yemeği ekstra veriyorlar mı zorunlu olarak?
    örneğin onlarla nerdeyse 22 k falan oluyor asgari diye bahsettiğimiz rakam

    bim de çalışmıştım 3 ay, yazın yine.
    asgari 5.500 ken 6.500 veriyordu her şey dahil
  • 05-06-2024, 01:16:54
    #14
    güzel
  • 05-06-2024, 01:20:25
    #15
    Platin üye
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şeyi bilmiyorum, asgari maaşta yol yemeği ekstra veriyorlar mı zorunlu olarak?
    örneğin onlarla nerdeyse 22 k falan oluyor asgari diye bahsettiğimiz rakam

    bim de çalışmıştım 3 ay, yazın yine.
    asgari 5.500 ken 6.500 veriyordu her şey dahil
    Yok hocam brüt maaştan hesaplanıyor çoğu iş yeri direkt net maaş yazar.
    Tabi asgari maaşla çalışan neredeyse kalmadı minimum 20-22 oluyor iş yerlerinin ödeneği yol yemek vesayre derken. Fakat vergi uygulanıyor yine yanı mantığa geliyor.
    Yani aldığınız rakam iyi . Sigortası da var diyorsun
  • 05-06-2024, 01:29:21
    #16
    Sizin için gayet iyi üstelik geçici iş için ortalamanın üstü. Maaşını almakta sıkıntı yaşamazsın umarım.
  • 05-06-2024, 01:42:21
    #17
    bu devirde bu para iyi genç,tepme bu fırsatı.sanırım sana çevre kazandıracak bir iş ve konum gibi algıladım.kapı kapıyı açabilir
  • 05-06-2024, 01:57:56
    #18
    exUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin için gayet iyi üstelik geçici iş için ortalamanın üstü. Maaşını almakta sıkıntı yaşamazsın umarım.
    Almakta sıkıntı yok, orası kesin diyeyim
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu devirde bu para iyi genç,tepme bu fırsatı.sanırım sana çevre kazandıracak bir iş ve konum gibi algıladım.kapı kapıyı açabilir
    Teşekkürler 🙏🏻