Peki şeyi bilmiyorum, asgari maaşta yol yemeği ekstra veriyorlar mı zorunlu olarak?
örneğin onlarla nerdeyse 22 k falan oluyor asgari diye bahsettiğimiz rakam
bim de çalışmıştım 3 ay, yazın yine.
asgari 5.500 ken 6.500 veriyordu her şey dahil
Yok hocam brüt maaştan hesaplanıyor çoğu iş yeri direkt net maaş yazar.
Tabi asgari maaşla çalışan neredeyse kalmadı minimum 20-22 oluyor iş yerlerinin ödeneği yol yemek vesayre derken. Fakat vergi uygulanıyor yine yanı mantığa geliyor.
Yani aldığınız rakam iyi . Sigortası da var diyorsun