Sizin için gayet iyi üstelik geçici iş için ortalamanın üstü. Maaşını almakta sıkıntı yaşamazsın umarım.
Almakta sıkıntı yok, orası kesin diyeyim
bu devirde bu para iyi genç,tepme bu fırsatı.sanırım sana çevre kazandıracak bir iş ve konum gibi algıladım.kapı kapıyı açabilir
Teşekkürler

🙏🏻