MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların ticari olarak zorlandığı , iş ilanlarının köle aradığı bu dönemlerde bence işiniz kazanç olarak size sabit olduğu için güzel getiri sağlayacaktır. Dijitalden de yaptığın ek işlerle çok rahat zaten statü olarak normal vatandaşın üstüne çıkıyorsun hocam. Bahsi geçen rakam neredeyse asgarinin 2 katına yakın
Peki şeyi bilmiyorum, asgari maaşta yol yemeği ekstra veriyorlar mı zorunlu olarak?
örneğin onlarla nerdeyse 22 k falan oluyor asgari diye bahsettiğimiz rakam

bim de çalışmıştım 3 ay, yazın yine.
asgari 5.500 ken 6.500 veriyordu her şey dahil