Hocam peki benim derdime bı çare olsanız?
(Sadece fikir istiyorum)
Ben geçen sene ôz abime 300 bin kredi çekip
Borç diye verdim vermez olaymışım şuanda oldu sana borç800 bin 😥
Neyse asıl soruma geleyim avukata verilme süreci içersindeyim bu süreçte bana ne gibi aksilikler olur ve bu borcu kapatmak için bankanın borcu varlık şirketlerine vermesini mı beklim? veyahut sizin bildiğiniz farklı bir yol var mı?
Borçtan dolayı SSK lı bir işede giremiyorum çünkü maaşın 3 te 2 sine el koyucaklar ve İstanbul da yaşıyorum giderlerim var
Lütfen bilen birileri bana yardımcı olsun gerçekten çok daraldım ya borca mı yanım yoksa öz abimin bana attığı kazığa mı yanayım siz cevap verin 23 yaşındayım askerden yeni geldim bu olaylar başıma geldi malesef
Allah borçlu olana yardım etsin🤲
16
●1.154
- 31-05-2024, 05:59:38hocam borcu ödeyebilecek durumda iseniz banka ile anlaşıp ödemekte fayda var ancak ödeyecek durumda değilseniz süreç bildiğim kadarıyla şöyle işliyor önce bankanın kendi avukatı banka alacakları icra dairesinden falan dava açıyor eğer üzerine taşınmaz yada araba falan varsa ona ipotek koyar haczeder yada sigortalı çalışırsanız maaşınıza haciz gelir.eğer banka tahsil edemezse üzerinize herhangi bişey yok ise sanırım 1 sene sonra falan varlık şirketine devreder borcunuzu.bu süreçte tabi yaşadıgınız yere sürekli ihtarname gelir ikametgah adresinize haciz memuru gelebilir. daha önce 2 tanıdığım yaşadı onlara telefonla sürekli arayıp şu gün geliyoruz vs dediler ama gelen giden olmamıştı ama borcları sizinki kadar yüksek değildi bilemiyorum borca göre tavurları değişir mi Allah yardımcınız olsun
- 31-05-2024, 06:01:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Banka maaşınızın 4/1 ine haciz koyabilir ve o kesilen tutarda her ay borcunuzdan kesilir. O yüzden bir işte çalışabilirsiniz. Ayrıca Borcunuz hala devredilmediyse varlık yönetimindense Banka ile anlaşmanız daha iyi olacaktır.
- 31-05-2024, 06:11:57bir tanıdığım ölene kadar ödemedi borcunu bankaya, evlatları da reddi miras yaptı tarih oldu gitti gariban emekli. rahmetlinin terekesi batıktı. ama sen genç adamsın mecbur işe giricen ve kesilen kesilecek. süreklide ararlar psikolojini bozmaya ama kafanı yorma her şey olacağına varır, adliyelerde icra dosyaları çuvallara sığmıyor milyonlarca batık kredi var. bi gün durumun olursa ödersin ama para yoksa yapacak bişide yok demektir....
- 31-05-2024, 06:23:11umudunu kaybetme kral Allah büyük bol dua et elinden geldiğince sadaka ver bir çıkış kapısı çıkar karşına
- 31-05-2024, 06:27:26Sağol hocam da asıl faiz belası beni yoruyorbozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2024, 06:30:03Allah razı olsun hocamOzkan1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2024, 06:54:57Öncelikle geçmiş olsun rabbim borçlarımızı ödemeyi nasip etsin. İşe girin hocam korkmayın 4/1 kesiliyor eğer icra durumu olursa. Eğer üstünüze mal varlığı yoksa sadece çalıştığınız için maaşınızdan almak zorundalar. Eve icra durumunda da bildiğim kadarıyla ekstra eşya varsa atıyorum iki klima iki buzdolabı vs birini alıyorlar. Kanuna göre yaşamanızı engelleyecek şekilde icra vs gelmez. Canınızı alacak değiller sağlığınız bozulmasın önemli olan o
- 31-05-2024, 07:40:23Hocam geçmiş olsun. Ödeyebilicek durumun varsa öde. Ödeyemicek durumdaysan varlık şirketine devir ederler. Finali söyleyeyim sana ben direk varlık şirketine devir ettikleri zaman 300k borcun varya anlaşma yaparsın dersin 50 100 k verebilirim diye. Şuan eve haciz gelme olayı yok senin kapına gelipte borcunu öde yoksa evinden eşya alırız vs vs deme hakları yok. Sadece evine kağıt gönderirler ve seni sürekli telefondan arayıp taciz ederler anneni babanı kardeşlerini ararlar taciz edecek sekılde borcu ödeyin gibisine. Mevzu bukadar başka bişey olmaz. Anlaşma yaparsın 50k veriyim veya 100k veriyim diye onlarda alamıcaklarını anladıgında mecbur kabul edıceklerBadyuzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle