hocam borcu ödeyebilecek durumda iseniz banka ile anlaşıp ödemekte fayda var ancak ödeyecek durumda değilseniz süreç bildiğim kadarıyla şöyle işliyor önce bankanın kendi avukatı banka alacakları icra dairesinden falan dava açıyor eğer üzerine taşınmaz yada araba falan varsa ona ipotek koyar haczeder yada sigortalı çalışırsanız maaşınıza haciz gelir.eğer banka tahsil edemezse üzerinize herhangi bişey yok ise sanırım 1 sene sonra falan varlık şirketine devreder borcunuzu.bu süreçte tabi yaşadıgınız yere sürekli ihtarname gelir ikametgah adresinize haciz memuru gelebilir. daha önce 2 tanıdığım yaşadı onlara telefonla sürekli arayıp şu gün geliyoruz vs dediler ama gelen giden olmamıştı ama borcları sizinki kadar yüksek değildi bilemiyorum borca göre tavurları değişir mi Allah yardımcınız olsun