Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Banka maaşınızın 4/1 ine haciz koyabilir ve o kesilen tutarda her ay borcunuzdan kesilir. O yüzden bir işte çalışabilirsiniz. Ayrıca Borcunuz hala devredilmediyse varlık yönetimindense Banka ile anlaşmanız daha iyi olacaktır.