Öncelikle geçmiş olsun rabbim borçlarımızı ödemeyi nasip etsin. İşe girin hocam korkmayın 4/1 kesiliyor eğer icra durumu olursa. Eğer üstünüze mal varlığı yoksa sadece çalıştığınız için maaşınızdan almak zorundalar. Eve icra durumunda da bildiğim kadarıyla ekstra eşya varsa atıyorum iki klima iki buzdolabı vs birini alıyorlar. Kanuna göre yaşamanızı engelleyecek şekilde icra vs gelmez. Canınızı alacak değiller sağlığınız bozulmasın önemli olan o