bir tanıdığım ölene kadar ödemedi borcunu bankaya, evlatları da reddi miras yaptı tarih oldu gitti gariban emekli. rahmetlinin terekesi batıktı. ama sen genç adamsın mecbur işe giricen ve kesilen kesilecek. süreklide ararlar psikolojini bozmaya ama kafanı yorma her şey olacağına varır, adliyelerde icra dosyaları çuvallara sığmıyor milyonlarca batık kredi var. bi gün durumun olursa ödersin ama para yoksa yapacak bişide yok demektir....