Hocam peki benim derdime bı çare olsanız?
(Sadece fikir istiyorum)
Ben geçen sene ôz abime 300 bin kredi çekip
Borç diye verdim vermez olaymışım şuanda oldu sana borç800 bin 😥
Neyse asıl soruma geleyim avukata verilme süreci içersindeyim bu süreçte bana ne gibi aksilikler olur ve bu borcu kapatmak için bankanın borcu varlık şirketlerine vermesini mı beklim? veyahut sizin bildiğiniz farklı bir yol var mı?
Borçtan dolayı SSK lı bir işede giremiyorum çünkü maaşın 3 te 2 sine el koyucaklar ve İstanbul da yaşıyorum giderlerim var
Lütfen bilen birileri bana yardımcı olsun gerçekten çok daraldım ya borca mı yanım yoksa öz abimin bana attığı kazığa mı yanayım siz cevap verin 23 yaşındayım askerden yeni geldim bu olaylar başıma geldi malesef