• 24-05-2024, 11:14:51
    #19
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adam günde 30 bardak içiyor nasıl yararı olabilir bunun?
    https://www.medicalpark.com.tr/fazla...4%B1rlayabilir. buyrun bu da başka kaynak madem
    • Çok fazla çay içmek mide asidini artırabilir ve mide ekşimesi, gastrit veya mide yanması gibi rahatsızlıkları beraberinde getirebilir. Aşırı sıcak çay tüketilmesi mide mukozasına zarar verebilir ve mide ülseri gibi ciddi rahatsızlıkların oluşumuna zemin hazırlayabilir.
    bu maddeyi ilk defa duyuyorum ama gün içinde mide ekşimesi ve yanması gibi sorunları son zamanlarda çok yaşıyorum hatta doktora bile randevu aldım. Geçmeyen şişkinlik sorunum da var gastritte olabilir bakalım inşallah bunlardan biri değildir
  • 24-05-2024, 11:20:35
    #20
    Ben günde 10 bardak içer kendimi bagımlı sanardım
  • 24-05-2024, 11:21:53
    #21
    tachyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çayda ki kafein kahveye göre çok çok daha azdır. Yani verdiğiniz linki okumadım ancak demir eksikliğinden falan bahsetmiştir muhtemelen. Kahve ve çayı yemeklerden hemen sonra içmemek önemli. Arkadaş 30 bardak çay içtiğini söylüyor. Ben günde 30 büyük fincan kahve içen adam gördüm. Kahve günde en fazla iki defa alınmalı. Her şeyin fazlası tabi ki zarar. Kararında bırakmak lazım.
    hocam kahve mutlaka daha fazla zararlıdır ona bir şey demiyorum zaten ancak mutlaka günde 30 defa tüketilen bir ürünün vücutta negatif etkileri olacaktır.

    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Çok fazla çay içmek mide asidini artırabilir ve mide ekşimesi, gastrit veya mide yanması gibi rahatsızlıkları beraberinde getirebilir. Aşırı sıcak çay tüketilmesi mide mukozasına zarar verebilir ve mide ülseri gibi ciddi rahatsızlıkların oluşumuna zemin hazırlayabilir.
    bu maddeyi ilk defa duyuyorum ama gün içinde mide ekşimesi ve yanması gibi sorunları son zamanlarda çok yaşıyorum hatta doktora bile randevu aldım. Geçmeyen şişkinlik sorunum da var gastritte olabilir bakalım inşallah bunlardan biri değildir
    valla hocam kaynak medicalpark, doğruluk payı olduğunu düşünüyorum ama doktorla görüşmeniz en mantıklısı elbette
  • 24-05-2024, 11:49:05
    #22
    Oğlum bu ne la herkeste aynı sorunlar 😅 Yeşil çay, ada çayı fln başka şeyler içeceksin. Su iç yada ben sabah mesela elma, maydanoz, tarçın kaynattım yanında onu içiyorum. Birde bol su iç.
  • 24-05-2024, 12:01:28
    #23
    açık şekersiz şekilde çay içersen pek sorun olmaz.

    yalnız odun ateşinde semaver'de yapılan çay gibisi yok
  • 24-05-2024, 12:03:37
    #24
    Bu durum Çay bağımlılığı değil kafein bağımlılığı . Bu kadar fazla çay içmek uzun vadede birçok sorun yaratabilir. Kurtulmak yerine yavaş yavaş azaltmayı deneyin.
  • 24-05-2024, 13:57:06
    #25
    bosverin hocam cay candir
  • 24-05-2024, 14:15:39
    #26
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık şekersiz şekilde çay içersen pek sorun olmaz.


    yalnız odun ateşinde semaver'de yapılan çay gibisi yok
    şekersiz açık içiyorum hocam olsa da içsek

    alchemist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum Çay bağımlılığı değil kafein bağımlılığı . Bu kadar fazla çay içmek uzun vadede birçok sorun yaratabilir. Kurtulmak yerine yavaş yavaş azaltmayı deneyin.
    evet bir anda bırakınca baş ağrısı yapıyor

    che14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bosverin hocam cay candir
    aynen hocam
  • 24-05-2024, 14:21:25
    #27
    [QUOTE=digitalDev;1087429387]şekersiz açık içiyorum hocam olsa da içsek


    ayıp ettin kamp yapmayı seviyorsan eşlik edebilirsin
    çayımız sınırsız.

    müsait olunca yaz haberleşiriz