Çayda ki kafein kahveye göre çok çok daha azdır. Yani verdiğiniz linki okumadım ancak demir eksikliğinden falan bahsetmiştir muhtemelen. Kahve ve çayı yemeklerden hemen sonra içmemek önemli. Arkadaş 30 bardak çay içtiğini söylüyor. Ben günde 30 büyük fincan kahve içen adam gördüm. Kahve günde en fazla iki defa alınmalı. Her şeyin fazlası tabi ki zarar. Kararında bırakmak lazım.
hocam kahve mutlaka daha fazla zararlıdır ona bir şey demiyorum zaten ancak mutlaka günde 30 defa tüketilen bir ürünün vücutta negatif etkileri olacaktır.
- Çok fazla çay içmek mide asidini artırabilir ve mide ekşimesi, gastrit veya mide yanması gibi rahatsızlıkları beraberinde getirebilir. Aşırı sıcak çay tüketilmesi mide mukozasına zarar verebilir ve mide ülseri gibi ciddi rahatsızlıkların oluşumuna zemin hazırlayabilir.
bu maddeyi ilk defa duyuyorum ama gün içinde mide ekşimesi ve yanması gibi sorunları son zamanlarda çok yaşıyorum hatta doktora bile randevu aldım. Geçmeyen şişkinlik sorunum da var gastritte olabilir bakalım inşallah bunlardan biri değildir
valla hocam kaynak medicalpark, doğruluk payı olduğunu düşünüyorum ama doktorla görüşmeniz en mantıklısı elbette