[QUOTE=digitalDev;1087429387]şekersiz açık içiyorum hocam olsa da içsek


ayıp ettin kamp yapmayı seviyorsan eşlik edebilirsin
çayımız sınırsız.

müsait olunca yaz haberleşiriz