- Çok fazla çay içmek mide asidini artırabilir ve mide ekşimesi, gastrit veya mide yanması gibi rahatsızlıkları beraberinde getirebilir. Aşırı sıcak çay tüketilmesi mide mukozasına zarar verebilir ve mide ülseri gibi ciddi rahatsızlıkların oluşumuna zemin hazırlayabilir.
bu maddeyi ilk defa duyuyorum ama gün içinde mide ekşimesi ve yanması gibi sorunları son zamanlarda çok yaşıyorum hatta doktora bile randevu aldım. Geçmeyen şişkinlik sorunum da var gastritte olabilir bakalım inşallah bunlardan biri değildir