açık şekersiz şekilde çay içersen pek sorun olmaz.
yalnız odun ateşinde semaver'de yapılan çay gibisi yok
şekersiz açık içiyorum hocam olsa da içsek
Bu durum Çay bağımlılığı değil kafein bağımlılığı . Bu kadar fazla çay içmek uzun vadede birçok sorun yaratabilir. Kurtulmak yerine yavaş yavaş azaltmayı deneyin.
evet bir anda bırakınca baş ağrısı yapıyor
bosverin hocam cay candir
aynen hocam