fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık şekersiz şekilde çay içersen pek sorun olmaz.


yalnız odun ateşinde semaver'de yapılan çay gibisi yok
şekersiz açık içiyorum hocam olsa da içsek

alchemist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durum Çay bağımlılığı değil kafein bağımlılığı . Bu kadar fazla çay içmek uzun vadede birçok sorun yaratabilir. Kurtulmak yerine yavaş yavaş azaltmayı deneyin.
evet bir anda bırakınca baş ağrısı yapıyor

che14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bosverin hocam cay candir
aynen hocam