Sen şimdi paranın nereden geldiğini anlatamazsan ve unuttum ya da hatırlamıyorum dersen her türlü haksızsın.
Bak r10 üzerinde 2016 tarihinde bir sanal kart aldım o sanal kart için ödeme yaptım.
Aradan 4 sene geçti emniyete gidip ifade verdim. Yani sana nereden para geldiyse ya da nereye para gönderdiysen hatırlaman lazım.
Hatırlamazsan sıkıntı.
İşte adalet sistemi...
16
●808
- 13-05-2024, 21:36:09Söylemeden yapamayacağım. R10 da uzun süredir konularınızı inceliyorum gerçekten çok samimi geldiniz teşekkürlerlerimi iletiyorum.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 21:36:59Doğruya doğru konuşmak lazım.merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 21:37:37
- 13-05-2024, 21:37:55Olay çalıntı hesaptan para alman, çalıntı hesaptan para atmışlar çalan ve hesabı çalınan kişi veya kişiler ile ne gibi bir bağlantının olduğu araştırılıyor,
- 13-05-2024, 21:38:09Sorun fatura degil.Fatura kismina vergi mahkemeleri bakar.Buradaki sorun dlandiricilik. sazansarmalina bilmeyerek dahil olmussunuz.3 yil onceki olay olmasinin sebebi sizinle birlikte onlarca kisinin davanin icinde oldugundandir.Herkes kanitlarini sunar.En son para kimde kaldiysa ve kanitlayamazsa ihale ona kalir.merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin kötüsü daha once yine kimligi belirsiz kisilerden ödeme almissaniz onlarin da arkadan gelme durumu olabilir.Yaptiginiz islerde ss ve dekont vs kanitlari alip pc nizde en az 3-5 yil kaydedin.Gecmis olsun. - 14-05-2024, 19:22:31Bende projelerin videolarını çekiyorum hocam ne olur nolmazDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

