Forumda herkesin başına gelebilir bu durum. Daha önce bu durumu yaşayanlar oldu. Ne gibi sonuçlar aldılar bilmiyorum. Tabii ki 3 sene önce kimin para yolladığını bilmek mümkün görünmüyor. Zamanında müdahale edip araştırmaları lazımdı. Bana göre fazlasıyla haklısınız ama adalet sistemi işlemiyor.
Söylemeden yapamayacağım. R10 da uzun süredir konularınızı inceliyorum gerçekten çok samimi geldiniz teşekkürlerlerimi iletiyorum.