Sen şimdi paranın nereden geldiğini anlatamazsan ve unuttum ya da hatırlamıyorum dersen her türlü haksızsın.
Bak r10 üzerinde 2016 tarihinde bir sanal kart aldım o sanal kart için ödeme yaptım.
Aradan 4 sene geçti emniyete gidip ifade verdim. Yani sana nereden para geldiyse ya da nereye para gönderdiysen hatırlaman lazım.
Hatırlamazsan sıkıntı.