Ama 3 sene geçmiş sonuçta imkansız gibi birşey
Sorun fatura degil.Fatura kismina vergi mahkemeleri bakar.Buradaki sorun dlandiricilik. sazansarmalina bilmeyerek dahil olmussunuz.3 yil onceki olay olmasinin sebebi sizinle birlikte onlarca kisinin davanin icinde oldugundandir.Herkes kanitlarini sunar.En son para kimde kaldiysa ve kanitlayamazsa ihale ona kalir.
İşin kötüsü daha once yine kimligi belirsiz kisilerden ödeme almissaniz onlarin da arkadan gelme durumu olabilir.Yaptiginiz islerde ss ve dekont vs kanitlari alip pc nizde en az 3-5 yil kaydedin.Gecmis olsun.