merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylemeden yapamayacağım. R10 da uzun süredir konularınızı inceliyorum gerçekten çok samimi geldiniz teşekkürlerlerimi iletiyorum.
Doğruya doğru konuşmak lazım.