• 03-05-2024, 21:17:11
    #1
    arkadaşlar ehliyete yazıldım biraz fikir verir misiniz dersi geçmem için

    ne yapmalıyım ne yapmamalıyım

    bunu alırsam b ehliyetini de alıcam inşallah
  • 03-05-2024, 21:20:53
    #2
    Selam,

    Eğitim sırasında ki parkuru iyi çalış motor dengesi önemli. Sınav sırasında da sinyalleri kesinlikle unutmamanı tavsiye ederim relax ol. Gözünde büyüttüğün kadar zor değil alıştıktan sonra çerez gibi gelir.
  • 03-05-2024, 21:24:45
    #3
    Umarım bisiklet deneyiminiz vardır. Bence öncesinde bir Armut'tan falan motosiklet dersi al. 8'e iyice çalış özellikle. Vitesleri falan iyi öğren, sinyalleri kaçırma, ve rahat ol. Motor rahat olunca kullanabildiğin bir araçtır. Kasarsan motoru yönetemezsin.
  • 03-05-2024, 22:49:19
    #4
    AhmetYvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Eğitim sırasında ki parkuru iyi çalış motor dengesi önemli. Sınav sırasında da sinyalleri kesinlikle unutmamanı tavsiye ederim relax ol. Gözünde büyüttüğün kadar zor değil alıştıktan sonra çerez gibi gelir.
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bisiklet deneyiminiz vardır. Bence öncesinde bir Armut'tan falan motosiklet dersi al. 8'e iyice çalış özellikle. Vitesleri falan iyi öğren, sinyalleri kaçırma, ve rahat ol. Motor rahat olunca kullanabildiğin bir araçtır. Kasarsan motoru yönetemezsin.
    sağolun arkadaşlar önerileri dikkate alacağım inşAllah geçeriz ya
  • 03-05-2024, 22:53:11
    #5
    Çok kolay almak. Tek zor kısım 8 çizmek. Onda da 3-5 defa yaptıktan sonra alışıyorsun hatta ben yarım debriajda yapmıştım 8'i. Sinyallerini ver yeter zaten 1 ve 2. viteste gideceksin hız yapamazsın istesende.
  • 04-05-2024, 00:15:46
    #6
    genç eskilerin bir sözü var bisiklet sürmeyi bilen motorda sürer diye.gerçekten öyle.bisiklet sürmeyi öğren gerisi kolay.geriye sadece motorda vitesleri öğrenmek kalacak
  • 04-05-2024, 23:39:12
    #7
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kolay almak. Tek zor kısım 8 çizmek. Onda da 3-5 defa yaptıktan sonra alışıyorsun hatta ben yarım debriajda yapmıştım 8'i. Sinyallerini ver yeter zaten 1 ve 2. viteste gideceksin hız yapamazsın istesende.
    inşAllah hocam. çok istiyorum alacağım.
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genç eskilerin bir sözü var bisiklet sürmeyi bilen motorda sürer diye.gerçekten öyle.bisiklet sürmeyi öğren gerisi kolay.geriye sadece motorda vitesleri öğrenmek kalacak
    doru söylüyosun hocam bisiklet de biliyom motorda inşallah ama öyle debriyajlı motor sürmedim hep diğer motorlar sürdüm bakalım nolacak