arkadaşlar ehliyete yazıldım biraz fikir verir misiniz dersi geçmem için
ne yapmalıyım ne yapmamalıyım
bunu alırsam b ehliyetini de alıcam inşallah
a2 motor ehliyeti almak istiyorum
6
●126
- 03-05-2024, 21:17:11
- 03-05-2024, 21:24:45Umarım bisiklet deneyiminiz vardır. Bence öncesinde bir Armut'tan falan motosiklet dersi al. 8'e iyice çalış özellikle. Vitesleri falan iyi öğren, sinyalleri kaçırma, ve rahat ol. Motor rahat olunca kullanabildiğin bir araçtır. Kasarsan motoru yönetemezsin.
- 03-05-2024, 22:49:19AhmetYvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesağolun arkadaşlar önerileri dikkate alacağım inşAllah geçeriz yaDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2024, 22:53:11Çok kolay almak. Tek zor kısım 8 çizmek. Onda da 3-5 defa yaptıktan sonra alışıyorsun hatta ben yarım debriajda yapmıştım 8'i. Sinyallerini ver yeter zaten 1 ve 2. viteste gideceksin hız yapamazsın istesende.
- 04-05-2024, 23:39:12inşAllah hocam. çok istiyorum alacağım.DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doru söylüyosun hocam bisiklet de biliyom motorda inşallah ama öyle debriyajlı motor sürmedim hep diğer motorlar sürdüm bakalım nolacakeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle