Çok kolay almak. Tek zor kısım 8 çizmek. Onda da 3-5 defa yaptıktan sonra alışıyorsun hatta ben yarım debriajda yapmıştım 8'i. Sinyallerini ver yeter zaten 1 ve 2. viteste gideceksin hız yapamazsın istesende.
inşAllah hocam. çok istiyorum alacağım.
genç eskilerin bir sözü var bisiklet sürmeyi bilen motorda sürer diye.gerçekten öyle.bisiklet sürmeyi öğren gerisi kolay.geriye sadece motorda vitesleri öğrenmek kalacak
doru söylüyosun hocam bisiklet de biliyom motorda inşallah ama öyle debriyajlı motor sürmedim hep diğer motorlar sürdüm bakalım nolacak