AhmetYvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,

Eğitim sırasında ki parkuru iyi çalış motor dengesi önemli. Sınav sırasında da sinyalleri kesinlikle unutmamanı tavsiye ederim relax ol. Gözünde büyüttüğün kadar zor değil alıştıktan sonra çerez gibi gelir.
DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım bisiklet deneyiminiz vardır. Bence öncesinde bir Armut'tan falan motosiklet dersi al. 8'e iyice çalış özellikle. Vitesleri falan iyi öğren, sinyalleri kaçırma, ve rahat ol. Motor rahat olunca kullanabildiğin bir araçtır. Kasarsan motoru yönetemezsin.
sağolun arkadaşlar önerileri dikkate alacağım inşAllah geçeriz ya