Umarım bisiklet deneyiminiz vardır. Bence öncesinde bir Armut'tan falan motosiklet dersi al. 8'e iyice çalış özellikle. Vitesleri falan iyi öğren, sinyalleri kaçırma, ve rahat ol. Motor rahat olunca kullanabildiğin bir araçtır. Kasarsan motoru yönetemezsin.