Çok kolay almak. Tek zor kısım 8 çizmek. Onda da 3-5 defa yaptıktan sonra alışıyorsun hatta ben yarım debriajda yapmıştım 8'i. Sinyallerini ver yeter zaten 1 ve 2. viteste gideceksin hız yapamazsın istesende.