R10 kuralları hakkında
12
●754
- 26-04-2024, 22:14:17Satış hakkını almadıysanız satamazsınız.İlgili kişiyle iletişime geçip bu konuyu konuşmanız daha doğru olur.webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 22:14:19Çoklu satışı olan bir script satın aldıysanız yapamazsınız.webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 22:15:42satışını yapmayacağım ücretsiz bir şekilde paylaşacağım, kâr amacı gütmüyorumAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 22:17:16O zaman da adamın emeğine saygısızlık olur.Kişinin size ücretsiz veya parayla dağıtabileceğinizin iznini verdiğini düşünmüyorum.Hakkınızda bu konuda şikayet açsa haklı olur v ceza uygulanır.Satış hakkını aldıysanız yazdıklarım geçersizdir.webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 22:26:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şark kurnazlığı tam olarak budur.
İlgili kişiyi tanıyorum, scripti satın alıp daha sonra vallet onayı alamadığı için iade etmek istiyor.
Şikayet konusu açıyor ve satıcı haklı bulunup moderatör tarafından iade talebi onaylanmıyor.
Scripti satın aldığı üyenin telefon numarasını herkese açık olarak paylaşıyor daha sonra scripti ücretsiz olarak paylaşıp kaldırılıyor siteden.
Foruma uygun olmayan bir üye olduğunuzu düşünüyorum, buyrun paylaşın kişi de sizi şikayet etsin ve banlanın. Hatta biraz daha ileri gidip devam ederseniz Kvkk kapsamında hakkınızda ciddi ciddi mahkemeye başvurulsun.
Bu işin bu denli uzaması saçmalık.