• 26-04-2024, 22:10:01
    #1
    Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
  • 26-04-2024, 22:13:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bu sorunun cevabı satan arkadaşta saklı hocam
  • 26-04-2024, 22:14:17
    #3
    webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
    Satış hakkını almadıysanız satamazsınız.İlgili kişiyle iletişime geçip bu konuyu konuşmanız daha doğru olur.
  • 26-04-2024, 22:14:19
    #4
    webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
    Çoklu satışı olan bir script satın aldıysanız yapamazsınız.
  • 26-04-2024, 22:15:42
    #5
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış hakkını almadıysanız satamazsınız.İlgili kişiyle iletişime geçip bu konuyu konuşmanız daha doğru olur.
    satışını yapmayacağım ücretsiz bir şekilde paylaşacağım, kâr amacı gütmüyorum
  • 26-04-2024, 22:15:50
    #6
    Satıcı izin vermedikçe; satış hakları verilmeden bireysel olarak satılmış bir hizmeti satamazsınız.
  • 26-04-2024, 22:17:16
    #7
    webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışını yapmayacağım ücretsiz bir şekilde paylaşacağım, kâr amacı gütmüyorum
    O zaman da adamın emeğine saygısızlık olur.Kişinin size ücretsiz veya parayla dağıtabileceğinizin iznini verdiğini düşünmüyorum.Hakkınızda bu konuda şikayet açsa haklı olur v ceza uygulanır.Satış hakkını aldıysanız yazdıklarım geçersizdir.
  • 26-04-2024, 22:19:12
    #8
    Kurumsal PLUS
    @Elession;
  • 26-04-2024, 22:26:15
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şark kurnazlığı tam olarak budur.

    İlgili kişiyi tanıyorum, scripti satın alıp daha sonra vallet onayı alamadığı için iade etmek istiyor.
    Şikayet konusu açıyor ve satıcı haklı bulunup moderatör tarafından iade talebi onaylanmıyor.
    Scripti satın aldığı üyenin telefon numarasını herkese açık olarak paylaşıyor daha sonra scripti ücretsiz olarak paylaşıp kaldırılıyor siteden.

    Foruma uygun olmayan bir üye olduğunuzu düşünüyorum, buyrun paylaşın kişi de sizi şikayet etsin ve banlanın. Hatta biraz daha ileri gidip devam ederseniz Kvkk kapsamında hakkınızda ciddi ciddi mahkemeye başvurulsun.

    Bu işin bu denli uzaması saçmalık.