Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 kuralları hakkında
12
●754
- 26-04-2024, 22:27:16Eposta Aktivasyonu GerekmekteProfile baktım o sırada kendi açtığı şikayet konusunu okuyordu. Niyet okumacılığı yapmak istemiyorum ama sanırım orada haksız bulununca, iade de alamayınca scripti burada herkese açık paylaşıp o kişiye zarar vermeyi amaçlıyor diye düşündüm. Umarım yanılıyorumdur...
- 26-04-2024, 22:42:33webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEtiket için teşekkür ederimRaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@webdata; Benden aldığınız yazılım paketi için bahsediyorsanız satışı yasaktır konuda detaylı açıklamalar yer almaktadır hocam - 26-04-2024, 22:56:08Doğrudur detay bilmiyorum ama satış hakkı almadıysa ne olursa olsun ücretsiz de satılamaz ücretsiz de dağıtılamaz.Karşı kişi yasal hakkını veya burda şikayet açsa her türlü haklı bulunur ve kişi ceza alır.SisyphosGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle