• 26-04-2024, 22:27:16
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman da adamın emeğine saygısızlık olur.Kişinin size ücretsiz veya parayla dağıtabileceğinizin iznini verdiğini düşünmüyorum.Hakkınızda bu konuda şikayet açsa haklı olur v ceza uygulanır.Satış hakkını aldıysanız yazdıklarım geçersizdir.
    Profile baktım o sırada kendi açtığı şikayet konusunu okuyordu. Niyet okumacılığı yapmak istemiyorum ama sanırım orada haksız bulununca, iade de alamayınca scripti burada herkese açık paylaşıp o kişiye zarar vermeyi amaçlıyor diye düşündüm. Umarım yanılıyorumdur...
  • 26-04-2024, 22:27:53
    #11
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar,

    Satış haklarıyla satın almadıysanız ücretsiz olarak servis edemez veya satışını yapamazsınız.

    İyi forumlar.
  • 26-04-2024, 22:42:33
    #12
    webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
    Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkür ederim


    @webdata; Benden aldığınız yazılım paketi için bahsediyorsanız satışı yasaktır konuda detaylı açıklamalar yer almaktadır hocam
  • 26-04-2024, 22:56:08
    #13
    SisyphosGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profile baktım o sırada kendi açtığı şikayet konusunu okuyordu. Niyet okumacılığı yapmak istemiyorum ama sanırım orada haksız bulununca, iade de alamayınca scripti burada herkese açık paylaşıp o kişiye zarar vermeyi amaçlıyor diye düşündüm. Umarım yanılıyorumdur...
    Doğrudur detay bilmiyorum ama satış hakkı almadıysa ne olursa olsun ücretsiz de satılamaz ücretsiz de dağıtılamaz.Karşı kişi yasal hakkını veya burda şikayet açsa her türlü haklı bulunur ve kişi ceza alır.