webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket için teşekkür ederim


@webdata; Benden aldığınız yazılım paketi için bahsediyorsanız satışı yasaktır konuda detaylı açıklamalar yer almaktadır hocam