SisyphosGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profile baktım o sırada kendi açtığı şikayet konusunu okuyordu. Niyet okumacılığı yapmak istemiyorum ama sanırım orada haksız bulununca, iade de alamayınca scripti burada herkese açık paylaşıp o kişiye zarar vermeyi amaçlıyor diye düşündüm. Umarım yanılıyorumdur...
Doğrudur detay bilmiyorum ama satış hakkı almadıysa ne olursa olsun ücretsiz de satılamaz ücretsiz de dağıtılamaz.Karşı kişi yasal hakkını veya burda şikayet açsa her türlü haklı bulunur ve kişi ceza alır.